moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

piatok 12. júla 2013

Darček od sestrenky

Včera mi prišiel poštou časopis, ktorý som objavila na niektorom blogu. Veľmi sa mi zapáčil a keďže u nás sa nedá kúpiť ani cez internet, tak som sa zariadila ináč. Ešteže mám sesternicu v Čechách! Inka bola taká zlatá, že ešte pred odchodom na dovolenku mi ho stihla kúpiť a poslať, aby som ho mala doma čo najskôr. Na Slovensku nič podobné nevychádza a tento výtlačok je absolútne stvorený na letné čítanie v tieni stromu a s kávou v ruke. Blíži sa víkend, tak sa na to mimoriadne teším.





Prajem krásny slnečný víkend aj vám!
mončika

11 komentárov:

  1. Moničko,máš tuze hodnou sestřenici...časopis je super...moc děkuji za malou ukázku z něj...měj se krásně papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už som sa aj ja obzerala na Slovensku po časopise, nikde ho nemajú a je to veľká škoda.
    Monika, biela hortenzia je krásna, mne v záhrade zozelenela.
    Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Anonymný21:04

    Užite si časopis má určite veľa nápadov. Zdravím.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hmm, samé prima inspirace:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Monči, už som toto číslo videla na nejakom českom blogu a tie stránky s hortenziami a levanduľou hltala očami, nádherná inšpirácia. Prajem ti nádherné víkendové čitanie pri kávičke. Renta

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moni, moc děkuji za milou návštěvu na mém blogu! Trochu jsem ti to tady "zkontrolovala", vidím, jak všestranná a šikovná jsi!
    Určitě se zase zastavím.
    Posílám pozdrav, Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Podobné časopisy mám moc ráda, baví mě se inspirovat kreativními nápady. "Česká sestřenka" to měla v oku - skvělý dárek ;-).
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moni, přesně tak ... tenhle je moc vydařený, taky si ho kupuju ... krásné počteníčko ... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Neodolala som a podarilo sa mi ho aj kúpiť, obehala som asi pať stánkov, ale mám ho. Prečítala som ho cestou do Viedne, výborné číslo o hortenziách a levanduli.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ...moc příjemný blog. Děkuji za tu chvíli...Věrka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teší ma tvoja návšteva:) Na oplátku som kukla k tebe a tiež sa mi páči ten tvoj.
      m.

      Odstrániť