moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

štvrtok 8. augusta 2013

Všetko zlé je na niečo dobré

Zase som bola raz "šikovná" a tak sa mi pri zaváraní podarilo prevrhnúť fľašu s horúcim lekvárom rovno na ruku..... no nechcite vedieť, aká to bola hrozná bolesť. Prácu musel dokončiť môj drahý, lebo ja som zvyšok večera sedela s rukou ponorenou do studenej vody.  Keď na druhý deň tá pekelná bolesť ustúpila, nevedela som v domácnosti nič robiť, lebo ruku som mala samý pľuzgier. Tak som si sadla k môjmu rozrobenému tvoreniu a konečne som mala čas ho dokončiť. To bola  jediná činnosť, pri ktorej som sa nebála, že si ruku nejakým spôsobom zaťažím.

Tu vidíte konvičku v novom šate. Pôvodne bol na nej nalepený papierový obrázok s ružami, ale ten úplne vybledol. 
 



Keď som ju očistila, vyzerala takto a mne sa zdala byť akási holá. 

Pribudli k nej drevené srdiečka s rovnakým motívom




A keďže som ten deň nebola v práci kvôli zraneniu, mala som ešte čas aj na výrobu knižných záložiek.


 Na tretí deň sa mi z nich podarilo u nás v obchodíku zopár predať.
Ruka sa mi vďaka zázračnej sile aloe zahojila napodiv veľmi rýchlo, ale stihla som ešte niečo malé vyrobiť k nám do obchodíku, tak už viem, čo vám nabudúce ukážem. Blíži sa víkend, tak si ho krásne užite a hlavne si dávajte pozor, aby ste si pri letných zaváračkách neublížili.
Ďakujem za návštevu a milé komentáre!!!!
mončika

8 komentárov:

  1. Moničko,záložky se ti moc povedli...tak jako i konvička se srdíčky...snad už ruka bude v pořádku úplně aby jsi mohla dál tvořit takovou krásu...měj se hezky papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásné to je, moc....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všetko zlé je na niečo dobré, myslím tým ten nájdený čas na dokončenie starých restov. Konvičke to s ružami pristane a tú bolesť si radšej ani nechcem predstaviť ...
    Ahoj, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moni, krásné ... konvička, záložky, srdíčka, prostě všechno!
    Hezký víkend a těším se na příště ... Věra

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Anonymný21:12

    Dúfam, že si teraz v poriadku. Vaša práca je veľmi pekné. Zdravím.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dúfam že už je ruka v poriadku :) Auuuuuu to musela byť bolesť, ja by som bola KO a ty "vystrihneš" so zranením krásne tvorenie. Ružičkový motív je úžasný a visačky s ružami žeriem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moni, moc se ti to povedlo .... doufám, že je ruka už v pořádku .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nádherné výtvory. Konvička je kouzelná. Jsem ráda, že už je ti líp. Popáleniny bolí jak čert.

    OdpovedaťOdstrániť