moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

štvrtok 1. mája 2014

Anjelský rámik


Odkedy sa mi podaril prvý úlovok z aukra, tak mám často nutkanie uloviť si ďalšie nové alebo teda staré vecičky. Je to celkom zábavné, akurát to zaberá dosť veľa času. Teraz si dám na chvíľu pauzu a radšej tú stránku ani neotvorím, lebo verte mi- je to ako droga. Ale aj tak si myslím, že to stálo za to. Veď kde inde by som splašila takýto nádherný kúsok?









Dnes som tu len na skok, ale chcem vám poďakovať za vaše návštevy aj milé komentáre.
mončika

4 komentáre:

  1. Moni, nádherný rám ... ani nevíš, jak ti s tím Aukrem rozumím :o):o):o) ..... pa, pa Marki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Má to len jednu chybu, že poštovné niekedy prevýši cenu vydraženého :(
      m.

      Odstrániť
  2. Monči splašila si teda parádny kúsok, ja som vymenila jedno pokušenie za iné, keď nekutrem na e-bazároch, tak šmejdím na Sashe, ešteže máme tú chalupu, kde je internet ako pred opicami :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takto vieš Monči, ono to tak chodí, že z jedného "pokusu" sa stane závislosť :-) Rámik je krásny, teším sa s tebou! Pa

    OdpovedaťOdstrániť