moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

streda 25. februára 2015

Debničky s transferom

Napriek tomu, že transfer vyzerá úplne jednoducho, musím priznať, že mne sa akosi nedarí. Vyskúšala som postupne všetky metódy a napokon som sa rozhodla kúpiť si transfer gél. Avšak aj pri práci s gélom nie a nie dostať vytúžený výsledok.. Kto pozná prácu s týmto gélom, vie, že sa dá použiť dvomi spôsobmi. Je pre mňa veľkou záhadou, že práve ten jednoduchší spôsob-ako ináč- nefungoval. Až ten zložitejší, keď som musela aplikovať gél priamo na papier a vytvoriť akoby fóliu. Nechápem, prečo práve  najzložitejšia metóda funguje a tie jednoduché nie. Hlavne, že transfer je na svete (teda na debničke ) aj keď to ešte potrebuje trocha cviku.








Hotovo a debničky môžu putovať k svojej majiteľke :)
Ďakujem vám za návštevu a prajem pekný neskorý večer !
♥♥♥
mončika

5 komentárov:

  1. Ahoj Mončika, ale pekne sa Ti dielko vydarilo, aj keď si sa natrápila. Ja som nemala s transferom skúsenosti. Zatiaľ všetko píšem a kreslím sama.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Monika, ale oplatilo sa .. je to moc pekne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mončika, fakt nádhera,at se ti darí. Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milá Monči, je krásne vidieť ako ťa tvorenie stále baví, a tiež je vidno na každej vecičke, koľko lásky si do tvorenia vložila. Prajem ti veľa nápadov a mnoho pekných dní!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moni, ta bedýnka vypadá úžasně !!!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť