moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

nedeľa 19. apríla 2015

Svadobný dar

Predstavu o tomto darčeku som nosila  v myšlienkach, odkedy sme dostali pozvanie na svadbu. Ako vždy, pre nedostatok času, realizácia prišla iba necelý týždeň pred dátumom sobáša. Kniha, sviečka a srdiečko bola hotová vec. V piatok, keď som išla na autobus do práce, som vo výklade obchodu uvidela fľašu s vínom v tvare srdca a bolo jasné, že ju musím kúpiť. Keďže som netušila, aké vínko mladomanželia obľubujú, rozhodla som sa pre zlatý stred a kúpila so Rosé. Hneď po práci som sa pustila do tvorenia, aby farby  stihli do rána poriadne vyschnúť. S akým nadšením som darček pripravovala, s takým nadšením bol aj prijatý. Nesmierne ma to potešilo, keď som videla, akú radosť som v novomanželoch vyvolala. To pre mňa najviac znamená  .


Vo štvrtok som natrafila v Kiku na túto stužku. No nekúp to, keď je to práve aktuálne.Stuha dala celému darčeku ešte korunku .
















Svadba bola vydarená, ľudia sa dobre bavili, parket aj stoly boli vždy plné. Dobré víno nesmelo chýbať: biele, červené ba aj rosé.... a to chutilo naozaj lahodne. ( nie to darované, to bola len zhoda okolností)

Svadobné torty nezaostávali za dobrou zábavou a jedlom. Pozrite si tú nádheru, no škoda rozkrájať....



...takouto špeciálnou metlou sa črepy ťažko zmetajú, ale zvládli to na jedničku........



♥♥♥
mončika

2 komentáre:

  1. Krásňoučké, Ivana :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasný nápad, krása. Verím, že urobili veľkú radosť.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť