moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

štvrtok 8. decembra 2016

Advent v kaštieli

Popoludnie druhej adventnej nedele sme so sestrou strávili na vianočných trhoch v blízkom kaštieli. Nikdy predtým som tam nebola, hoci som aj chcela, ale nebola žiadna príležitosť. Kaštieľ totiž funguje ako hotel a usporadúvajú sa tak noblesné podujatia ako svadby, ochutnávky vín, benátsky karneval a podobne. Toto bola príležitosť, ktorú som si nenechala ujsť.





















 Fotenie bolo troška zložité, pretože  priestory boli preplnené ľuďmi. Až natoľko plné, že sme do seba vrážali, keď sme sa chceli čo len o krok posunúť.







Uchvátila ma aj zámocká bylinková záhrada. Pestujú tu všetky druhy zeleniny, korenia a byliniek. Samozrejme, že levandule tu majú najviac :) Mimochodom, ku kaštieľu patria rozsiahle vinice. Dorábajú tu vínko vlastnej značky, prevažne rizling, ktoré vo svete získalo niekoľko ocenení. 






Ďakujem, že ste sa so mnou prešli týmto rozprávkovým miestom :)

♥♥♥
mončika

1 komentár:

  1. Tu by sa mi urcite pacilo, nielen uzit si noblesu kastiela pri veceri, ale len tak posediet na lavicke v zahrade :)pa

    OdpovedaťOdstrániť