moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

štvrtok 20. júla 2017

Svadba pod klenbami baziliky

Ubehlo síce pár týždňov od svadby mojej netere ale rada si ju pripomeniem znova. Veď to bola veľká udalosť nielen preto, že mladí spečatili svoj dlhoročný vzťah ale aj zo spoločenského hľadiska a o počte hostí nehovoriac. Pozvaných ich bolo 180. Svadba sa konala v Ostrihome v Primášovej pivnici,  je to nádherné miesto a  od nás len na skok cez Dunaj.  Fotky vám napovedia viac :)

...pohľad z vonka......



...........priestory vo vnútri. Na konci klenbovej chodby sa nachádza miestnosť- nádherne vyzdobená a pripravená na veselicu










 ...nežné pastelové farby boli všadeprítomné :)



.....ešte aj na tortách.......



 ....a akoby to bolo, keby chýbala takáto torta? Však sa to dievča vydalo za  futbalistu :)

Všetky tortičky vyzerali úžasne a aj tak dobre chutili, no hlavná torta bola absolútne dokonalá.

Dosť bolo svadbovania, teraz hor´sa do práce.
Majte krásny deň.
♥♥♥
mončika

4 komentáre:

  1. krásna výzdoba...mnam a tie torty :) kusok by som si dala..xixi

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anonymný19:11

    Krásné.Já už nemám čas na nějaké dárečky,protože teprve včera mi dcera sdělila,že se v sobotu vdává(podruhé) a ráda by nás měla na svém malinkém obřa.Tak tam bude mít,co chtěla: ženicha,milující rodiče a dva svědky.Pro život to stačí,ne?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Isteže stačí, hlavne že majú jeden druhého. Vlani som vydala dcéru a robili sme iba malú svadbu s najbližšou rodinou. Dôležité je, aby si mladí rozumeli a mali sa vzájomne v úcte a láske.

      Odstrániť
  3. Anonymný8:24

    Svadba to musela byť pekná, ale o takom počte hostí na svadbe som už dávno nepočula. Práve nedávno som písala o tom, ako sa moja mama tešila na svadby vnukov a zatiaľ nebola ani na jednej :-(
    https://blog60plus.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť