moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

piatok 25. februára 2022

V hlavnej roli "FIALKY"

 Vítam vás po dlhom čase znova na mojom blogu. (Mala by som privítať asi najprv seba po tak dlhej odmlke :-D :-D) Tvorenie som ešte nezahodila za hlavu, len je ho pomenej. Teraz som si to ale vychutnala. Truhlicu som vyrábala na zákazku. Požiadavka bola na väčšiu truhlicu s celoročným motívom. Zohnala som truhlicu o rozmeroch 30x20xcm a nemusela som ani dlho rozmýšľať ako ju upravím. Na záhrade nám už kvitnú fialky, preto som sa inšpirovala práve týmito nežnými kvietkami.




Keďže servítka bola príliš malá na to, aby zakryla celý povrch truhlice, musela som vymyslieť, čo so zvyškom. Tak som vlastne prvýkrát použila šablónovaciu techniku s použitím GESSO pasty a nanesením tekutej patiny. Na prvý pokus som s výsledkom veľmi spokojná. Ale už viem, ako to nabudúce vylepším. Nie nadarmo sa hovorí, že človek sa učí na chybách (hlavne svojich).






Nakoniec ma to tak bavilo, že som k truhličke vyrobila aj lopárik.




 Ďakujem, že ste zotrvali až do konca. Všetky vás zdravím a prajem veľa tvorivej energie..


                                                                         ♥♥♥

                                   mončika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára