moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

utorok 5. marca 2024

Mydlovanie pokračuje

Mydlovanie asi nebude ten správny výraz, keďže po nevydarenom pokuse o výrobu mydla za studena, naďalej používam hotovú mydlovú hmotu. Ale baví ma vymýšľať kombinácie  farieb a vôní. K tomu patrí aj vyhovujúci tvar, no a ja tých foriem mám stále viac a pomaly ich už nemám kam odkladať. Tieto mydielka som robila už dávnejšie ale iba teraz som si našla čas, aby som vám ich ukázala. Patria medzi moje viacfarebné prvotiny.


                       Kvetinkové s vôňou mandarínka a vanilka:


                       Takto zabalené putovali na predaj:




  Fialové mydielka, samozrejme levanduľové, so sušenými levanduľovými kvetmi:


        Ľadové kvety, farebná trojkombinácia so sviežou vôňou ľadového vetra:


        Sušené lupene ruží pod priesvitnou vrstvou glycerínového mydla,
        ako ináč, keď nie s vôňou anglickej ruže (i keď tie sušené neboli                                                               z anglickej záhrady, ale z tej mojej:)


                     Takto darčekovo zabalené cestovali k svojej zákazníčke:


    Dúfam, že som vás veľmi nenudila a budete zvedavé na ďalšie moje mydielka.

                                                             ♥♥♥
                                                       mončika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára