moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

utorok 5. februára 2013

Ružičkové do tretice

Keď už som načala tému s ružičkami, tak som vám odfotila môj vyšívaný obrázok s ružami. Vyšívala som ho už tak dávno, že si presne ani nepamätám kedy.  Moje deti boli vtedy ešte malé a teraz sú už dospelé. Tak si to viete aspoň predstaviť.



 Dnes som opäť vytiahla stroj, lebo som objavila ešte kúsky ružičkovej látky a ušila som si nový obrúsok na konferenčný stôl.




Musím sa priznať, že ma stále inšpirujete svojimi výtvormi a to stále zamestnáva moje myšlienky, ktoré ma nútia aby som občas niečo vytvorila aj ja.
Som vám za to všetkým veľmi vďačná. Prajem vám pekný večer!

                                          mončika

4 komentáre:

  1. Ta výšivka je nádherná!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne, aj výšivka... ja som mala vyšívacie obdobie v detstve, teraz ma to už tak neláka, aj keď krabicu s náradím mám schovanú stále v posteli :) Inak Monči, nechcela by si vypnúť to overovanie komentárov heslom? Mnoho ľudí to odradzuje od komentovania, lebo to zdržuje, keby si si nevedela poradiť, napíš mi na mail, navediem ťa :)

    OdpovedaťOdstrániť