moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

štvrtok 16. mája 2013

Keď kvitnú stromy

V tomto období je záhrada v plnej kráse. Kvitnú stromy, kríky, ožili všetky črepníky. Prevediem vás kúskom mojej záhradky, hádam sa vám u mňa bude páčiť.
 Naoko obyčajná borovica, akurát, že je vypestovaná zo semienka prineseného z Tatier. Nie je to síce moja zásluha, že tu rastie, ale celkom sa jej darí aj na juhu Slovenska.



 Moje skalné ruže sa zapáčili aj tomuto chrobáčikovi. Pobudol na nich celučký deň.


 Ak sa pamätáte na starší príspevok o starých črepníkoch, tak tu ich vidíte v celej ich kráse. Myslím, že im to pristane.



 Tento s ružičkami  som najprv neodhadla. Zdá sa mi až príšerne farebný....

 ....tak ho vystriedala mäta, ktorú som dostala od mojej sestry. Takto je to podľa mňa lepšie.











 Táto krásna rastlinka so svojimi sestrami ma privítala na lúčke pred chatkou. Len si tam zrazu divo rozkvitli. Nikdy predtým tam nič také nerástlo. Tak som si ich natrhala s iskerníkmi do vázy. Pekne im to spolu ladí, len tá fialová dosť opadávala, takže nemala dlhú trvácnosť. Škoda. Aspoň som vám ich stihla nafotiť.



 Tento starý kredenc zamýšľam  zrenovovať,  len času je akosi málo. Veď to poznáte!!!

Ďakujem Vám za všetky komentáre aj za čas, ktorý ste strávili u mňa na blogu a prajem Vám všetkým krásny deň.
mončika

7 komentárov:

  1. Krása-květinky nikdy nezklamou:-)
    Hezký den!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásně to kvete... kapradí je pěkné a ty květináče úžasné:-)
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Monika, ten chrobák nemá chybu, to je úlovok :-)
    Budem sa tešiť na nový kredenc, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moničko,to je paráda...nám před domem taky roste borovice tak Kubík pořád domů tahá šišky :-) ...květináčky máš moc krásné...měj pohodový večer papa K.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No tak klobúk dolu, keď pán ihličnan je vypestovaný zo semienka. Záhradka krásne zelená, hosta s papraďou je pekná kombinácia. Už teraz sa teším na nový kredec. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Anonymný21:06

    Pekný. Mám ocenenie na mojom blogu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne Monči! Páčia sa mi kvietky na posledných foto a tiež tvoje črepníčky :) Paa

    OdpovedaťOdstrániť