moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

štvrtok 24. októbra 2013

Prišla poštou

obálka a v nej bola, bola, bola...... že neuhádnete? No predsa voňavá sada levanduľových vankúšikov od Mišky z jej GA http://mikaela-photo.blogspot.sk/2013/09/levandulova-giveaway.html. Mám z nej ohromnú radosť, vždy keď idem okolo nich, jedno vezmem a voniam do omdletia. Voňajú tak intenzívne, že sa mi z nich točí hlava. Milujem levanduľu a tušil to asi aj  generátor, ktorý ma vylosoval. Miške chcem týmto ešte raz veľmi krásne poďakovať, že mi urobila takú veľkú radosť. ĎAKUJEM MIŠKA!!!


 Keď už spomíname levanduľu, tak vám ukážem môj prírastok do mojej levanduľovej kozmetiky

 Konečne som odfotila rámik, do ktorého som dlho hľadal vhodnú fotografiu. Táto sa mi páčila najviac:


 Takto vyzeral, keď som ho kúpila:

 Moja úplne prvá sušená hortenzia:


 Nakoniec trocha tvorenia, na ktoré teraz vôbec nemám čas. Toto bola iba taká rýchlovka, aby som ukojila svoju túžbu po nejakom-tom tvorení.



Ďakujem za návštevu  a prajem vám krásny slnečný deň!

mončika



4 komentáre:

  1. ahoj Mončika.gratulujem k výhre,cítim až sem ako levoška krásne vonia.hortenzka a rámik sú parádne.pekný deň,jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem k voňavému darčeku a rámik po Tvojom zásahu je 100x krajší.
    Pa Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moni, moc gratuluju ke krásné, voňavé výhře !!!! .... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Som rada, že levanduľka šťastne dorazila a už rozvoniava :) Ja mávam jedno vrecúško pod vankúšom, a je to veľmi príjemné, keď sa v noci prebudím, a cítim vôňu levanduľe. Tak, dúfam, že ťa ešte dlho bude tešiť. Pa

    OdpovedaťOdstrániť