moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

utorok 5. novembra 2013

Z každého rožku....

trošku, tak by som označila svoje tvorenie, alebo aj trocha dekupáž, trochu vintage. Nakoniec je to aj tak jedno. Teší ma hlavne to, že som si našla trocha času na nejaké to tvorenie.

 Vešiačik už visí u mojej sestry na chodbe



 Minulý týždeň u nás zazvonil sused a pri dverách stál s kytičkou levandule a s otázkou: " Chceš levanduľu? Moja žena je na ňu alergická!"  Ktoré ma poznáte, viete, že mi urobil obrovskú radosť. Je to posledná tohtoročná levanduľa a vonia rovnako intenzívne ako v lete.


Obrázok s anjelikom, ktorý mi padol do oka pri nákupoch v Kiku. Kik je u nás asi jediný obchod, kde občas dostať takéto krásne kúsky. Aj teraz som doň vošla iba pre dentálne tyčinky pre našu Neru a cestou k pokladni som ho zahliadla. Bez váhania som ho vložila do košíka. Teraz stráži moje sníčky.

Ďakujem  za návštevu a prajem pekné sníčky aj vám!!!


mončika

4 komentáre:

  1. Pěkné tvoření:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Monika krásne..tie visačky sú nenormálne super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dalšie skvelé nápady .. by som aj servítkovala, len ma nebaví maľovať flaše na bielo - moja smrť :)
    Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná práce. Hlavně ty visačky s ptáčkama. ♥
    J.

    OdpovedaťOdstrániť