moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

štvrtok 6. marca 2014

Jarné pohladenie

Tak ako niektorým z vás, aj mne dorazil krásny jarný časopis s nádhernými fotografiami a inšpiráciami. Každá jedna strana je pohladením pre oko aj dušu. Tak nakuknite:

Takto čudne mi kvitne hyacint, bez stopky sa prediera na svet.

Prajem vám krásny nastávajúci víkend!

mončika

4 komentáre:

  1. Ja som ho viackrát hľadala v novinových stánkoch a nikdy ho nemali :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jani, stále som behala po stánkoch a nikdy som ho u nás nenašla. Nosieval mi ho brat z N.Z. Tak som si ho predplatila a teraz mi príde rovno domov. http://www.press.sk/hachette-filipacchi/venkov-a-styl-predplatne/. A máš to aj so zľavou:)
      m.

      Odstrániť
  2. Ahoj Monci.tiez som si ho kupila,no toto cislo ma vobec neoslovilo :(....tvoj hyacint je unikat.pekny den prajem,jazminna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je pravda, že bolo už aj lepšie vydanie, ale ja som spokojná:)
      Na Slovensku bohužiaľ nič podobné nevychádza-aspoň pokiaľ viem. Pekný deň!
      m.

      Odstrániť