moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

štvrtok 13. marca 2014

Šálky


Urobila som si radosť kúpou týchto nádherných šáločiek. Cez víkend sme chceli ísť na záhradu, ale má byť zlé počasie, tak bude príležitosť vyskúšať ich s dobrou kávičkou vo dvojici......






Fialôčky krásne voňajúce rastú u nás na sídlisku hneď za naším panelákom. Ešte nikdy ich nebolo tak veľa ako tohto roku......tak som si z nich natrhala a teraz mám dvojitú radosť :)


Ďakujem vám za návštevu a všetky milé komentáre!
mončika

3 komentáre:

  1. Ahoj Mončika, sú naozaj krásne. Mám podobné, mal to byť svadobný dar pre neterku, nakoniec som si ich nechala. Budú Ti robiť spoločnosť pri relaxe.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  2. TAKÉ SE MI MOC LÍBÍ.
    JE BEZVA UDĚLAT SI OBČAS, JEN TAK, RADOST.
    BOHDA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty si ale krásne nakúpila, Monči! Kávička z nich musí byť výnimočná ;-) Slnečné dni sa nám snáď čoskoro vrátia a opäť si budeme naplno užívať jarné počasie, tak sa maj krásne, pa!

    OdpovedaťOdstrániť