moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

piatok 4. júla 2014

Moje kvety

Rozkvitli ľalie a margarétky- sú také nádherné!!! Rozdávajú radosť a dobrú náladu. Aspoň u mňa to tak funguje. Len škoda, že ich vidím iba cez víkend, lebo záhradu s víkendnicou máme trocha od ruky. Dnes je už konečne piatok a tak sa teším na zajtrajší deň, keď sa pôjdem pokochať tou nádherou.


















Očividne s páčia aj iným tvorom...





































Kúsok mojej malej bylinkovej záhradky...




....levanduľka nesmie chýbať.




Aj domov som si priniesla kúsok potešenia.... Páči sa mi tá farebná kombinácia.







Ďakujem za návštevu! Majte krásny víkend :)
mončika

2 komentáre:

  1. Ahoj Mončika.máš v záhrade krásne kvetenstvo :-).prajem slnečný pohodový víkend,jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Moni přeji ti krásný víkend mezi Tvými květinami...Šárka

    OdpovedaťOdstrániť