moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

štvrtok 17. júla 2014

Moje nové radosti

Vytešujem sa ako malé dieťa, lebo mám na to zopár dobrých dôvodov. Vyhrala som Giveaway u Lenky (http://radostiodlenky.blogspot.cz). Rada by som touto cestou ešte raz poďakovala za nádherný darček. Taška mi urobila obrovskú radosť, je precízne ušitá, krásne vypracovaná aj s vnútorným vreckom. Jednoducho Lenka je ďalšia veľká šikulka, ktorú som vďaka blogu mala česť poznať.


 K taške som dostala aj malý bonus v podobe levanduľovej paličky :)



Ďalšiu radosť mi urobila istá milá osôbka, dnes už mladá pani menom Lucia, ktorá ma obdarovala kúskom vlastnoručne vyrobenej výzdoby na jej svadbu v štýle vintage.


 Lucka je jedna z mála osôb, ktoré si človek obľúbi hneď od prvého stretnutia.  Zdá sa, že sme máme rovnakú krvnú skupinu, hlavne čo sa týka tvorenia.


A do tretice drobnosť, ktorou som si urobila radosť sama sebe. Túto nádhernú šálku som objavila náhodou. Stála na pulte sama samučičká , osamelá, tak som sa jej za euro a štyridsaťdeväť centov ujala. No nechali by ste ju tam? Ja v žiadnom prípade. 





Teší ma, že navštevujete môj blog a ďakujem za každučký komentár, ktorý mi tu zanechávate!
Prajem vám krásnu dobrú noc a sladké sníčky:)
mončika

4 komentáre:

  1. Umíš si udělat radost:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Monicka...treba si robit radost...a tvoje radosti su uzasne... pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moni jsem moc ráda, že jsem Ti udělala radost a že se taška líbí. A další radůstky jsou taky parádní. Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moni, gratuluju, nádherná výhra ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť