moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

sobota 19. decembra 2015

.....a je vylosované !!

V prvom rade vám chcem poďakovať za vašu účasť a záujem. Som rada, že sa vám moje sviečky páčia. 
Najradšej by som obdarovala každú z vás, ale Darček je len jeden.  Dnešnú výherkyňu vyžreboval môj muž a s napätím čakal, kým lístok rozlepím a prečítam meno. 



Darček poputuje Andrejke do Čiech:)
Srdečne je gratulujem a ostatným účastníčkam želám veľa šťastia pri ďalšej rozdávačke.

Prajem vám všetkým krásne Vianočné sviatky :)
♥♥♥
mončika

4 komentáre:

  1. Monika tak túto giveaway som na moje poľutovanie prepásla, ale samozrejme výherkyni blahoželám. Ja som Tvoje sviečky už raz vyhrala a ešte stále ich mám. Je mi ich ľúto zapáliť. Peknú 4.adventnú nedeľu Ti prajem. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem, výhra je úžasná... :) Pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Děkuji za gratulace a manželovi za šťastnou ruku ;-) Už dlouho jsem nic nevyhrála a tak mám vééélkou radost a těším se až balíček doputuje :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Děkuji za gratulace a manželovi za šťastnou ruku ;-) Už dlouho jsem nic nevyhrála a tak mám vééélkou radost a těším se až balíček doputuje :-)

    OdpovedaťOdstrániť