moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

štvrtok 3. decembra 2015

Krabičky z výpredaja

V Kik-u som objavila výpredaj malých drevených krabičiek. Biele, ružové aj zelené s nápisom Elegance. Určite ste tam zaregistrovali tento tovar.  V ten deň, keď ich cena klesna na 1euro sa tam zišlo niekoľko žien a prehrabávali sa v stojanoch. Nemohla som chýbať pri takej akcii, veď každá tvorivá duša by sa potešila tovaru za takú nízku cenu. Musela som ale dobre poprezerať každú jednu, pretože ich kvalita nebola práve najlepšia. Vybrala som 10 kusov a 3 som hneď ten večer narýchlo prerobila.  Už poputovali na pult do bazáru, kde tradične posielam svoje výrobky. Dúfam, že nájdu svojho nového majiteľa.

Poslednú levanduĺovú som dokončila pred chvíľou a tiež pôjde na pult, ale v inom obchode.

Ďakujem vám za návštevu aj všetky milé komentáre.
♥♥♥
mončika

1 komentár:

  1. Krasne krabicky. Dost casto chodim do KIK ale nevsimla som si ich. Skoda.

    OdpovedaťOdstrániť