moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

štvrtok 7. apríla 2022

Veľkonočné tvorenie

 Už dávno som netvorila nič na veľkonočnú tému. Privítala som teda pozvanie na veľkonočný bazár. Vyrobila som zopár jarných dekorácií.  Medzi inými som dekorovala aj terakotové črepníky s celoročným motívom aby boli použiteľné na dlhšie obdobie.























Je to len časť toho, čo som prezentovala na veľkonočnom bazári. Pričuchla som aj i nej tvorbe, ktorá ma začala baviť. Prezradím vám to nabudúce.

Ďakujem za návštevu.

Zdraví vás                                             mončika

                                            ♥♥♥


3 komentáre:

  1. Nádherné veľkonočné práce, najviac sa mi páčia kvetináče a sviečky. Na sviečke je to robené pomocou fénu? Ďakujem za odpoveď.
    Pekný večer,
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdravím ťa Aďka :D Servítka na sviečku je aplikovaná lyžicou ohriatou nad sviečkou. Pekný deň prajem
      m.













      Odstrániť
  2. Všetko krásne, ale to vajíčko v zelenom rámiku je úúžasné! Veľmi sa mi páči!!!

    OdpovedaťOdstrániť