moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

štvrtok 12. mája 2022

Mydlovanie, moja nová záľuba

 Vyrábať mydielka rôznych tvarov, farieb a vôní ma úplne dostalo. Prešla som teda na ich výrobu. Oproti dekupáži má mydlovanie tú výhodu, že je rýchlo hotové a nemám kreatívny bordel po celej kuchyni. Zatiaľ ich vyrábam z mydlovej hmoty, lebo môj prvý pokus vyrobiť mydlo za studena mi celkom nevyšiel.

Moje začiatky:









Ďakujem za návštevu, majte krásny deň :)

                                                                         ♥♥♥

                                               mončika

3 komentáre:

  1. Krásne mydielka, tak nech sa Ti darí a teší Ťa to i naďalej :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Achima Abelard16:18

    Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť