moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

sobota 19. januára 2013

Biela perina

Konečne máme aj na južnom Slovensku trocha snehu. Zima je aj u nás presne taká, aká má byť v tomto období. Už sme si  zvykli, že u nás snehu býva málo a nebola som nadšená, keď napadol. Dnes pred obedom som ale svoju mienku o snehu zmenila. Šli sme skontrolovať do pivnice vínko.  Záhradu máme na kopci pod lesom a pri toľkom snehu sme museli auto nechať pri ceste.  Boli sme nútení prejsť po vlastných. Čím viac som kráčala snehom zapadnutou cestou, tým viac sa mi to páčilo. Nehovoriac o tom, že krajina okolo bola úchvatná. Predtým, než napadol sneh, bolo celé okolie šedé a pochmúrne. Keby som nemilovala prírodu, tak by som povedala, že aj škaredé. Aspoň moja záhradka tak vyzerala. Dnes to bolo o niečom inom. Všetko spalo pod bielou perinou, iba sem-tam vykukovali konáriky. Slnko svietilo na tú bielu nádheru a doslova ju rozžiarilo. Nemala som fotoaparát, ale mobil bol po ruke, tak som nacvakala zopár záberov. Tie lepšie som vám vybrala, aby ste to videli. 




                                                        Pekný víkend Vám prajem!

                                             mončika

1 komentár: