moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

streda 7. januára 2015

Vianoce sú za nami...

Sviatkom troch kráľov definitívne končia Vianoce a tak nezostáva iné, len poodkladať vianočné dekorácie. Až mi je ľúto za podaktorými. Lenže tohto roku som mala všetko z prírodného materiálu a väčšina je už zvädnutá. 



 Tieto Vianoce boli v znamení jednoduchosti.  Dala som prednosť prírodným farbám, žiadna červená ani iná výrazná farba. Do bieleho hrnčeka som poukladala šišky a iba malými  hviezdičkami z pomarančovej kôry som to trocha oživila.


Samozrejme, nemohli chýbať sviečky a to vanilkové. Tie mám najradšej.


Aj nový etažér je už zbalený. Kúpila som ho tesne pred Vianocami.


Tak a teraz už len budeme čakať na jar, ale tá je ešte ďaleko.

Ďakujem vám za návštevu aj milé komentáre:
♥♥♥
mončika

6 komentárov:

  1. ahoj Monika.osobne som rada že je už po sviatkoch :).pekný etažer si kúpila,prečo si ho zbalila??mohol by byť celoročný,či?molé fotky a príjemná atmoška.pa,jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je síce praktický ale zbytočne by zavadzal. Pri novej príležitosti ho zase poskladám a možno už čoskoro, pretože nás čakajú vnúčikove krstiny. Pá.
      m.

      Odstrániť
  2. Moni, přeju ti krásný nový rok .....♥♥♥...... fotečky jsou moc krásné i ten etažér, určitě z něj musela být radost zobat cukroví ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Mončika, mala si krásne nazdobené, Vianoce majú svoje čaro aj v jednoduchosti. Mám veľa podnosov s poklopmi aj bez, ale etažér ešte nie.
    Prajem všetko dobré v novom roku, zdravíčka a radosti z vnúčat.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Eštere raz, chcela som sa opýtať na ten popísaný obraz alebo, čo to je na tom poslednom obrázku. Si vytvárala sama? Diki.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Emily, ďakujem ti za všetky prianíčka a aj tebe želám veľa zdravia , spokojnosti a radosti z vnúčatka. Ten obraz vyrobila Renátka z blogu "crafto mania". Je úžasný, teším sa, že mám niečo od Renči. Je to veľká šikulka a páči sa mi všetko, čo vyrobí :)
      m.

      Odstrániť