moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

nedeľa 4. januára 2015

Víkend na vidieku

V sobotu ráno sme opustili mesto a odcestovali na stredné Slovensko navštíviť rodinu. Za celý víkend sme absolvovali tri návštevy a musím povedať, že som sa cítila veľmi príjemne. Aj počasie nás prekvapilo, do rána napadla biela perina.

V sobotu to vyzeralo ešte takto....



 no a v nedeľu ráno už takto....









Zbožňujem toto miesto, v Cígli je krásne tichúčko....


 Najväčšiu radosť z odpratávania snehu mala Ira-vlčiačka, ktorá za lietajúcim snehom skákala do výšky....






Z výletu som neprišla naprázdno, okrem zážitkov som si priniesla malé darčeky- ovocie v čokoláde takto krásne zabalené a zelený čaj v plechovke s príchuťou čili a pomaranča. 






Až mi je ľúto ich rozbaliť :)

Ďakujem Vám za návštevu aj za milé komentáre!!
♥♥♥
mončika

3 komentáre:

  1. Ahoj Mončika. podľa toho čo som si prečítala absolvovala si maratón,porelaxovala a pomlsala :)...určite si si dobre oddýchla a načerpala novú energiu.pozdravujem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásně zasněženo .... u nás už obleva:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Mončika, pripadá mi tam u Vás, ako v rozprávke. U nás sa už topí.
    Darčeky tiež si takto sanujem a dlho potom uchovávam obaly. Prajem veľa zdravíčka a šťastíčka v novom roku.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť