moncika-kreativ.blog

moncika-kreativ.blog

štvrtok 22. januára 2015

Zákazkové tvorenie 1. časť

Zákaziek sa mi pred Vianocami nahrnulo celkom dosť a ako býva zvykom, vždy na poslednú chvíľu.....ale stihla som a spokojnosť bola obojstranná. Vlastne viacstranná, pretože ako som sa neskôr dozvedela, ohlasy obdarovaných boli pozitívne. ....každému podľa jeho gusta....Akurát kvalita niektorých obrázkov nie je najlepšia, lebo boli fotené neskoro večer, možno aj v noci. Niektoré som nestihla nafotiť vôbec.









 Tieto posledné boli vyrábané na základe fotografie........





Ďakujem za návštevu a milé komentáre.
Prajem vám krásny deň!!
♥♥♥
mončika

7 komentárov:

  1. Monika odpadavam, fotky na svieckach su super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj Monika, máš to krásne vymyslené. S tými fotografiami sú super.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Monička, krásne sú tie sviečočky!!! Nádhera! :-)
    Lucia

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mončika, ty svíčky s tou klíckou a klíčem jsou náááádherné. Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Anonymný11:41

    Sladké, s ruží, mojím najobľúbenejším.
    Rada

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mončika, naozaj veľmi pekné tvorenie...
    Tina

    OdpovedaťOdstrániť